OOOooops de verbinding is niet beveiligd!!! Gebruik https voor een veilige verbinding KLIK VOOR EEN VEILIGE VERBINDING
.
::: digiGOP.nl ::: OOOooops de verbinding is niet beveiligd!!! Gebruik https voor een veilige verbinding KLIK VOOR EEN VEILIGE VERBINDING

Have you ever been cheated on?
Yes, and I left his ass
Yes, but I forgave him and gave him a second chance
I haven't caught him cheating, but I suspect that he may have cheated on me
Never

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Homoseksuele cabaretier durft niet hand in hand met vriend over straat, uit angst voor problemen

door: anoniem

'Zeker in bepaalde Rotterdamse wijken'

Cabaretier Richard Groenendijk durft niet hand in hand op straat te lopen met zijn vriend. Dat vertelt hij zaterdag in een interview met De Telegraaf. “Dat vind ik heel erg”, stelt de komiek. “Maar zeker in bepaalde wijken in Rotterdam krijg je dan problemen.”

Groenendijk schaamt zich vooral als hij brieven krijgt van jonge homoseksuele jongens die hem als een voorbeeld zien. “Dan denk ik: ik ben helemaal geen goed voorbeeld, ik zou me moeten schamen.” De cabaretier is eenmaal in elkaar geslagen, twintig jaar geleden. “Maar dat was zomaar. Een oom van een kennis zei nog, heel lief bedoeld: als het nou potenrammerij was geweest, hadden ze tenminste een reden gehad!”

Wel ontvangt de komiek veel dreigementen en haatberichten via sociale media. “Ik word uitgescholden op internet: teringflikker, dat werk. Heel heftig soms. Het gaat nooit over het vak. Het is altijd van: die irritante nicht, die aandachtsgeile homo. Altijd refereren aan je geaardheid.”

Groenendijk vindt het raar als hij hoort dat bezoekers zich storen aan het feit dat hij soms vertelt over zijn leven als homoseksueel. “Denk je dat iemand ooit bij Youp zegt: zeg Youp, niet de hele tijd over vrouwen want dat je hetero bent, dat weten we nu wel!”

[Bron: tpo]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
1 reacties

Steun digiGOP en bestel iets uit onze shop

verwijder reclame

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
12-2-2018 07:46 Ik doe het dus wel en doet mij geen ene fuck wat anderen daarvan vind. Door het niet te doen toon je je zwakte en daar spelen ze op in maar zolang we dat niet inzien en de scheldpartijen gewoon blijven vinden zullen de randdebielen in dit land blijven winnen en dat moeten tegengaan, dus hand in hand blijven lopen.

Bo Van Spilbeeck: ''Ik voel me zo

Bo Van Spilbeeck: ''Ik voel me zo bevrijd, zo gelukkig''

Deze blondine pakt 'homohater' ke

Deze blondine pakt 'homohater' keihard aan

Missouri GOP wants to eliminate m

Missouri GOP wants to eliminate marriages for everyone unless they’re done in a church
::: digiGOP.nl ::: OOOooops de verbinding is niet beveiligd!!! Gebruik https voor een veilige verbinding KLIK VOOR EEN VEILIGE VERBINDING

© digiGOP.nl 2002 - 2018 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie