.
::: digiGOP.nl :::

Ik kom op DG voor:
De profielen
De adressen
Het forum
De verhalen
De agenda
De gratis tickets
De fotoseries
De XXX
Te cruisen
login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Wéér onrustig op de MOP Kanaaldijk te Nieuwegein

door: sportingact

Het is de laatste weken cq maanden wederom zeer onrustig op de MOP Kanaaldijk in Nieuwegein. MOP bezoekers worden constant uitgescholden, gediscrimineerd, bedreigt en geïntimideerd door met name Marokkaanse homohaters en hun meelopers op scooters en fatbikes en dan met name in de avonduren.

Platform Keelbos gaat morgen contact opnemen met gemeente Nieuwegein hoe en wanneer ze gestalte gaan geven aan de in februari 2023 ondertekende convenant waarin ze de veiligheid van LHBTI gaan beschermen. Daar hoort een MOP ook bij.

Keelbos heeft ook al contact opgenomen met Roze in Blauw.

Tevens vragen we de gemeente Nieuwegein om het bedrijf van Wijk op de vingers te tikken voor hun haatuitlatingen jegens bezoekers. Van Wijk is het vuilverwerkingsbedrijf onder aan de dijk.

Lees hier het getekende convenant

[Bron: platform Keelbos]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
5 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
31-10-2024 23:41 Ik wilde binnenkort naar deze Mop toegaan Ivm Tour de Mop, maar ik denk dat ik deze even skip 😳😬. Is dit meer een plek voor overdag? Want meestal zijn deze soort mensen in het donker actief. Zodra ze met twee of meer zijn krijgen de kippen opeens hanengedrag (macho/uitsloverij enz). Altijd apart om te zien hoe achterlijk ze worden als ze bij elkaar komen. En zijn ze alleen dan zijn ze een worm 🪱 die niet weet waar hij moet kruipen. Verschrikkelijk! Hoop dat ze hard aangepakt zullen worden ongeacht komaf
30-10-2024 11:59 Dat staat er ook niet. Maar uit meldingen die ook via andere wegen binnenkomen zijn het voornamelijk marokkanen
29-10-2024 16:53 Het zijn niet alleen Marokkaanse jongeren.
28-10-2024 14:03 Ik ben benieuwd of er goppers zijn die een bepaald patroon zien in het gedrag van deze gasten. Is het meestal dan al donker, of komen ze rond de schemering? Tot hoe ver komen ze de dijk op in de buurt van de Gop? Uiteraard mogen we geen eigen rechter spelen, maar om ze eens flink te laten schrikken, lijkt me tot de mogelijkheden behoren. Ik ben benieuwd naar reacties. Het is een mooie Gop en dat moet hij blijven èn veilig.
28-10-2024 09:47 Zijn er echt geen goppers die daar komen en kunnen reageren en eventueel aangifte kunnen doen tegen deze wantoestanden? Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je helpt Keelbos daarmee. Hoe meer informatie de politie heeft hoe beter het is. Ok, als je een thuissituatie hebt maar niet iedereen die daar komt heeft een thuissituatie.

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

Dame Edna Grills Towel-Clad Mel G

Dame Edna Grills Towel-Clad Mel Gibson in Steamy Sauna Chat

20th Century Montage

20th Century Montage
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie