.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga


login om te stemmen

Forum Operators


DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Kwade menigte gooit mes naar LGBTQ+-studenten in middelbare schoolparade


door: sportingact



De kinderen marcheerden voort ondanks de homofobe aanval.


De politie in Marion, Iowa onderzoekt deze week een aanval op queer-studenten die marcheren in de thuiskomstparade van hun middelbare school.

Volgens getuigen schreeuwde een groep van ongeveer 10 studenten laster naar de LGBTQ + -kinderen terwijl ze achter een spandoek marcheerden voor Linn-Marr Spectrum, de homo-straight-alliantie (GSA) van de middelbare school. De groep begon voorwerpen naar de GSA-marsen te gooien, waaronder een open doossnijder.

"Ze hebben ervoor gekozen om een verklaring af te leggen en te zeggen: 'We zijn hier, we moeten worden gewaardeerd en we gaan nergens heen'", zei Corey Jacobson, president van Cedar Rapids Pride.

De school zei dat ze de politie hebben ingeschakeld om te onderzoeken, maar gaf geen details over welke acties zouden worden ondernomen om de aanvallers te straffen.

"We waren bedroefd om te horen dat een anders spectaculaire Homecoming-parade gisteravond werd verstoord door een paar personen die ervoor kozen om enkele van onze studenten lastig te vallen, belachelijk te maken en voorwerpen te gooien in de Linn-Mar Spectrum-parade inzending," zei het Lin-Marr Community School District in een verklaring. Dit gedrag is onaanvaardbaar en weerspiegelt niet de waarden van ons district.

"We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat alle studenten zich veilig, gerespecteerd en gewaardeerd voelen en acties die hen bedreigen niet zullen goedkeuren."

De moeder van een van de GSA-studenten zei dat ze trots was op de beslissing van haar dochter om te blijven marcheren, maar vreesde voor haar veiligheid.

"Ik kan me niet voorstellen dat ik een kind ben dat naar de thuiskomst gaat en zich niet veilig voelt", vertelde Jennifer Pitkin aan KCRG-9 News.

"Er zijn veel andere getroffen kinderen die zich niet uitspreken, en dit is hun norm," zei ze.

Terwijl de geworpen doossnijder niemand verwondde, had Pitkin een boodschap voor de daders.

“Ik wil dat je thuisblijt, ik wil dat je nooit meer naar een Pride-parade gaat ... mijn kind en deze kinderen zouden niet worden vastgehouden,” zei ze. "Ik beloof je dat ze niet zullen worden vastgehouden."

De politie had geen informatie over de voortgang van hun onderzoek.

Linn-Mar Spectrum werd onlangs door Iowa Safe Schools uitgeroepen tot GSA van het Jaar tijdens hun Spirit Awards in Des Moines.

Anti-LGBTQ + -vijandigheid loopt hoog op bij extreemrechts in Iowa. Daar heeft een federale rechtbank onlangs een LGBTQ + -boekverbod voor openbare scholen in de staat bevestigd. Iowa, samen met Florida, leidt het land in het aantal boeken dat is verwijderd uit de schappen met LGBTQ + en andere "wakkere" inhoud.

Let op: Dit is een geautomatiseerde vertaling

[Bron: lgbtqnation.com]



Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Geweldige foto's van super knappe

Geweldige foto's van super knappe en liefhebbende mannen

Nana Mouskouri (89) kondigt afsch

Nana Mouskouri (89) kondigt afscheid aan: ’Heb niet het recht slecht te zingen’

Where to Find the Best Gay Cruisi

Where to Find the Best Gay Cruising in Berlin
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie