.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever been cheated on?
Yes, and I left his ass
Yes, but I forgave him and gave him a second chance
I haven't caught him cheating, but I suspect that he may have cheated on me
Never

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Relnichten vliegen elkaar in de haren bij VI

door: sportingact

Albert Verlinde kotst op Cornald Maas: ‘Hij is een zure oude homo’

Albert Verlinde maakt aan tafel bij Vandaag Inside vollédig gehakt van de hooghartige Songfestival-bobo Cornald Maas. “Wat word je toch ook een beetje een zure oude homo!”, roept hij.
Het is echt niet te filmen: Songfestival-clown Cornald Maas stuurt al jaren de grootste weekdieren naar het Eurovisie Songfestival — allemaal komen ze huilend terug — en haalt nu zijn neus op voor Anouk. Zij wil meedoen aan het liedjesfestijn, heeft al een liedje en wordt graag gebeld door de Songfestival-equipe. Maar bellen? Dat doet Corrie niet.

Johan Derksen kan de houding van Cornald — hij wil dat Anouk hém belt in plaats van andersom, zei hij bij Eva Jinek — niet geloven. “Ik heb me er gisterenavond zó verschrikkelijk aan zitten ergeren. Wat een klóótzak is dat!”, roept hij in Vandaag Inside.

“Die zit daar met die wijsneuzenkop van hem naast een bijzonder mooie vrouw (Hila Noorzai, red.) die net deed alsof ze heel veel verstand van het Songfestival had. Ik ken haar niet, wie is dat? Nou ja, leuke vrouw, maar qua leeftijd zal ze niet veel van zingen weten. Weinig ervaring, hè? Dan heb je The Zombies nooit meegemaakt.”

Cornald moet er gewoon uitgezet worden, vindt Johan. “Iemand zegt dan tegen hem: ‘Misschien moet je Anouk bellen’, een van onze beste zangeressen, en dan met dat arrogante hoofd: ‘Nou, nee, die bel ik niet. Als Anouk wat wil, dan moet ze mij bellen.’ Dan denk ik: joh, wie ben jij dan? Wie denkt hij nou dat hij is dan?”

Tafelgast Albert Verlinde is het daarmee eens. “Ik wist oprecht niet wat ik zag. Ik zat dus ook te kijken, want je bent toch benieuwd wat er gebeurt met dat Songfestival en die Hila deed dat heel knap. Anouk is er klaar voor, die heeft al een nummer, dus waarom bel je die niet gewoon?”

Albert vindt Cornald extreem hooghartig. “Toen dacht ik ook: Cornald, wat word je toch ook een beetje een zure oude homo! Ineens van: nee, nee, die bel ik niet. Dan denk ik: waarom? Stel dat je in Amerika zou zeggen: ‘Adele, nee, die moet ons maar bellen, want die bellen we niet.’ Dat is hier (wijst met wijsvinger naar voorhoofd, red.).”

Johan: “Die houding was bijzonder ongepast en arrogant. Hij gedroeg zich als een soort machtswellusteling, van: ík bepaal wel wie er naar het Songfestival gaat. Nou, die twee hansworsten die uit de maat zongen en die Joost Klein…”
Depri S10

Het is eigenlijk onvoorstelbaar dat die Cornald überhaupt nog iemand mag aanwijzen, aldus Albert. “Die S10 hebben we ook nog gehad, die depressieve polonaise.”

Johan: “Daar is hij dus verantwoordelijk voor. Zoveel verstand heeft hij ervan!”
Het is eigenlijk onvoorstelbaar dat die Cornald überhaupt nog iemand mag aanwijzen, aldus Albert. “Die S10 hebben we ook nog gehad, die depressieve polonaise.”

Johan: “Daar is hij dus verantwoordelijk voor. Zoveel verstand heeft hij ervan!”

Dat Albert Verlinde bij vandaag inside is zegt meer over Albert Verlinde dan over Cornald Maas.

Lees hier het hele artikel en een link voor een opiniepole wat jij vind. Cornald Maas weg, of niet.

TEKST EN LINK

[Bron: mediacourant.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
1 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
31-10-2024 12:12 Persoonlijk hoeft van mij Anouk ook niet naar het Songfestival. Een beetje teveel en te vaak over het paard heen getild. Geef een keer een andere een kans bv een winnaar van Holland Got''s Talent. Daar zit heel veel potentie.

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

Dame Edna Grills Towel-Clad Mel G

Dame Edna Grills Towel-Clad Mel Gibson in Steamy Sauna Chat

20th Century Montage

20th Century Montage
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie