DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan
klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.
11-11-2024 - ALGEMEEN
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
11-11-2024 - ALGEMEEN
In Nieuwezijds: Amsterdams Gay Sauna, Badhouse & Top Gay Cruising Spot
door: sportingact
Stap in het hart van Amsterdam in de iconische GaySauna (NZ)! Deze legendarische plek biedt homoseksuele mannen de perfecte mix van ontspanning, avontuur en de unieke energie van Amsterdam. Ga met me mee op bezoek in Nieuwezijds Gay Sauna, van gezellige lounges en privéhutten tot stomende donkere kamers en zelfs een chocolademassagesessie! Onderweg deel ik insider-tips over de beste tijden om te bezoeken, de opvallende voorzieningen en wat Nieuwezijds Gay Bathhouse onvergetelijk maakt voor zowel LGBTQ + reizigers als de lokale bevolking.
[Bron: youtube.com]
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
14-11-2024 13:15 Bedankt en fijn om te weten. Want ik ben inderdaad van de 1 op 1 bijvoorbeeld en dacht dat het dan op de MOP makkelijker is in een grote open ruimte dan in een kleine gesloten ruimte. Thanks 😁👍🏽🙏🏽
14-11-2024 13:00 Gewoon proberen en je merkt vanzelf wel wat er gebeurd. Maar NEEN is NEEN. en ja, ook op de MOP's is dat fenomeen bij sommige bezoekers irritant. Als je liever 1 op 1 wil geef dat duidelijk aan als iemand erbij komt staan. In een sauna is het makkelijker als je 1 op 1 wil want er zijn cabines waar je helemaal in los kan gaan met de gozer van je keuze.
14-11-2024 12:44 Bedankt Sportingact😁. Nee gaan ze sowieso vaak horen bij mij ben ik bang, want dat horen ze op de MOP al vaak 😬 (sorry, nee dank u of het blijft alleen bij een hallo en niks😁). Daar ben ik eerder bang voor zeg maar en wil geen partypoepert zijn (iemand die de sfeer verpest). Je hebt gelijk, ik moet het gewoon een keer proberen
14-11-2024 12:21 Een Gay sauna kan zeer spannend zijn. En je zegt dat je gehoord hebt dat je best intrek zou zijn dan zou ik het gewoon proberen. Maar als je tegen iemand nee zegt, dat het ook echt nee zijn want sommige mannen kunnen behoorlijk aandringen, dus hou dat wel zelf in de hand.
13-11-2024 19:11 Bedankt voor het delen want ik wordt vaak aangespoord of uitgenodigd om naar een sauna te gaan. Ik zou daar in trek zijn wordt vaak tegen mij gezegd. Ik zelf twijfel enorm en ik denk dat ik meer een loper zou zijn. Daarom zijn deze filmpjes heel leuk om te zien, misschien dat het ook de drempel minder hoog maakt om te gaan. En als ik alleen maar ga lopen is de omgeving ook leuk om te lopen lol. Bedankt 😁👍🏽
13-11-2024 13:03 Ik moet erbij zeggen wij beide waren toen onervaren in de mannenliefde dussss (op late leeftijd mijn eerste ervaring opgedaan ik was toen 30 jaar en daarvoor non lol )🤭. Hij was bi en ik ho en nu is hij ho dankzij je boy (grapje). Kan jij je voorstellen iemand pijpen met grove stukjes pinda💥🫦. Ik dacht het niet mi boy! Ik zei tegen hem gelukkig heb je geen ketchup erop gezet🍆🩸, want ik ben ook van de ketchup en geen mayonaise 🤭🤣. Ik vergeet het nooit meer haha. Oké, terug naar de hele mooie sauna 🥰🫶🏽
13-11-2024 02:17 Ook weer heel leuk om te zien en een totaal andere vibe dan het vorige filmpje (dat was meer een gothic vibe voor mijn gevoel en wat kleiner of zo). Heel mooi en netjes 🥰. Oh lorddd, chocolade sessies en je boy is op dieet haha. Dat wordt intermittent fasting voor ik ga 🤭(oh oke, er zit geen suiker in lol)😁🫶🏽. Doe alstublieft geen chocolade op je piemel 🤭😜. Iemand deed een keer pindakaas op zijn snikkel en ging voor mijn neus staan. Ik moest mijn ogen dicht doen 😑..verrassing 🎁! Oh HELL no 😳! 🤯Wat is dat ding stront? 🤭😜Mood killer mi boy! Hij dacht ik hou van pindasaus enz dus deed hij pindakaas erop (besef pindakaas met grove stukjes pinda, dat ding leek echt op 💩) 🍆🤣🤢. Ik schrok en had meteen geen zin meer haha (oké, ik klets weer veel 🤐)