.
::: digiGOP.nl :::

What's your favorite part about giving a blowjob?

Nothing, blowjobs are kinda gross...
Teasing him
Everything! I live to suck dick
The cum

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

In Nieuwezijds: Amsterdams Gay Sauna, Badhouse & Top Gay Cruising Spot

door: sportingact

Stap in het hart van Amsterdam in de iconische GaySauna (NZ)! Deze legendarische plek biedt homoseksuele mannen de perfecte mix van ontspanning, avontuur en de unieke energie van Amsterdam. Ga met me mee op bezoek in Nieuwezijds Gay Sauna, van gezellige lounges en privéhutten tot stomende donkere kamers en zelfs een chocolademassagesessie! Onderweg deel ik insider-tips over de beste tijden om te bezoeken, de opvallende voorzieningen en wat Nieuwezijds Gay Bathhouse onvergetelijk maakt voor zowel LGBTQ + reizigers als de lokale bevolking.

[Bron: youtube.com]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
3 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
13-11-2024 19:11 Bedankt voor het delen want ik wordt vaak aangespoord of uitgenodigd om naar een sauna te gaan. Ik zou daar in trek zijn wordt vaak tegen mij gezegd. Ik zelf twijfel enorm en ik denk dat ik meer een loper zou zijn. Daarom zijn deze filmpjes heel leuk om te zien, misschien dat het ook de drempel minder hoog maakt om te gaan. En als ik alleen maar ga lopen is de omgeving ook leuk om te lopen lol. Bedankt 😁👍🏽
13-11-2024 13:03 Ik moet erbij zeggen wij beide waren toen onervaren in de mannenliefde dussss (op late leeftijd mijn eerste ervaring opgedaan ik was toen 30 jaar en daarvoor non lol )🤭. Hij was bi en ik ho en nu is hij ho dankzij je boy (grapje). Kan jij je voorstellen iemand pijpen met grove stukjes pinda💥🫦. Ik dacht het niet mi boy! Ik zei tegen hem gelukkig heb je geen ketchup erop gezet🍆🩸, want ik ben ook van de ketchup en geen mayonaise 🤭🤣. Ik vergeet het nooit meer haha. Oké, terug naar de hele mooie sauna 🥰🫶🏽
13-11-2024 02:17 Ook weer heel leuk om te zien en een totaal andere vibe dan het vorige filmpje (dat was meer een gothic vibe voor mijn gevoel en wat kleiner of zo). Heel mooi en netjes 🥰. Oh lorddd, chocolade sessies en je boy is op dieet haha. Dat wordt intermittent fasting voor ik ga 🤭(oh oke, er zit geen suiker in lol)😁🫶🏽. Doe alstublieft geen chocolade op je piemel 🤭😜. Iemand deed een keer pindakaas op zijn snikkel en ging voor mijn neus staan. Ik moest mijn ogen dicht doen 😑..verrassing 🎁! Oh HELL no 😳! 🤯Wat is dat ding stront? 🤭😜Mood killer mi boy! Hij dacht ik hou van pindasaus enz dus deed hij pindakaas erop (besef pindakaas met grove stukjes pinda, dat ding leek echt op 💩) 🍆🤣🤢. Ik schrok en had meteen geen zin meer haha (oké, ik klets weer veel 🤐)

Dirty Dicks en The Eagle in the p

Dirty Dicks en The Eagle in the picture

Drie min­der­ja­ri­gen slaan

Drie min­der­ja­ri­gen slaan man in het ziekenhuis

Gay Audio/Visual Podcast Series

Gay Audio/Visual Podcast Series
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie