.
::: digiGOP.nl :::

What's your favorite part about giving a blowjob?

Nothing, blowjobs are kinda gross...
Teasing him
Everything! I live to suck dick
The cum

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Welke kerstman krijgt van jou de kerst knuffel

door: sportingact

Welke kerstman krijgt van jou de kerst knuffel

Parcel one of Parcel two

Met alles respect naar beide kerstmannen:)

[Bron: sportingact]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
2 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
27-12-2024 13:24 Ho ho ho, dat wordt ….Parcel 3 haha. Meer richting 2 dan 1 qua gezelligheid 🔥😘. Kerstman 1 is spuitje spuitje (anabolen) en getrouwd met de sportschool (strak regime). Oh wee, als hij met wortel en sla aan komt zitten tijdens de feestdagen na de seks. Ik ben ook van het knuffelen (voorspel) en 1 doet pijn aan mijn hand. Ik plaag hoor! Aahh, oké! Als ik moet kiezen Parcel twee met zak erover, maar waarschijnlijk ben ik toch meer onder de gordel bezig dusssss (sorry, plaag weer). En ik ben benieuwd of zijn goatie (gezichtsbeharing) kietelt als hij mijn bil en bal likt net een zeehond (lekker nat daaronder)? Leuk hoe smaken verschillen 🫶🏽😘
27-12-2024 00:35 No1

After the After Party

After the After Party

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

Als je er een zoekt, niet te vind

Als je er een zoekt, niet te vinden, nou hier is ie hoor
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie