.
::: digiGOP.nl :::

What was your longest relationship?
a view days
1 week <> 4 weeks
1 month <> 3 months
3 months <> 6 months
6 months <> 1 year
1 year <> 3 years
3 years <> 6 years
6 years <> 10 years
10 years <> 20 years
20 years <> 30 years
More then 30 years

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Well, well well

door: sportingact

Beverley Leslie was in mijn ogen één van de beste komieken in de VS maar ook zo verguisd doorzijn extravagante rol als homosexueel in de serie Will and Grace. Met name de rechtse en christelijke politieke flank van de VS waren helemaal niet zo gecharmeerd van zijn rol. Hij heeft ooit eens tijdens een interview gezegd "Als mensen het niet willen zien of horen zijn ze nog dommer dan ik al dacht, punt. De complete cast van Will and Grace waren diep geschokt door zijn overlijden. Hij was de mede succesdrager van onze serie.

Leslie Allen Jordan (Memphis (Tennessee), 29 april 1955 – Hollywood (Californië), 24 oktober 2022) was een Amerikaans acteur. Hij won in 2006 een Primetime Emmy Award voor zijn gastrol als Beverly Leslie in de komedieserie Will & Grace. Jordan maakte in 1986 zijn acteerdebuut als Malone in een aflevering van de actieserie The Fall Guy. Zijn eerste filmrol volgde in 1988, als een niet bij naam genoemde barbezoeker in de komedie Moving.

Jordan overleed op 67-jarige leeftijd nadat hij met zijn auto tegen een gebouw was aangereden.

[Bron: wikipedia.nl/Youtube]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
1 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
28-12-2024 18:53 Welll, laat me je dit zeggen….. ik ga dood van het lachen hierzo 🤣🫶🏼. Ai ja ja, ik pis zowat in mijn broek even naar de toilet rennen 🏎️💨💨. Zo daar ben ik weer …Jammer, want hij liet mij altijd lachen de kleine pinguïn 😢🕊️. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

After the After Party

After the After Party

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie