DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan
klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.
30-12-2024 - ALGEMEEN
Hallo,
Onthoud van 't oude jaar
alleen de beste dagen want
de toekomst is nog ingepakt
in wat zal komen: geborgenheid,
succes, gezondheid en geluk
in kleur verpakte dromen
Kortom …
De beste wensen voor het nieuwe jaar
En geniet van het leven!
Stichting Platform Keelbos
Link naar de stichting
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
30-12-2024 - ALGEMEEN
Gelukkig Nieuwjaar
door: sportingact
Hallo,
Onthoud van 't oude jaar
alleen de beste dagen want
de toekomst is nog ingepakt
in wat zal komen: geborgenheid,
succes, gezondheid en geluk
in kleur verpakte dromen
Kortom …
De beste wensen voor het nieuwe jaar
En geniet van het leven!
Stichting Platform Keelbos
Link naar de stichting
[Bron: platform Keelbos]
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
1-1-2025 01:14 Ze zijn op! De buurt heeft er van genoten. Nu bij het haard buiten aan de marshmallows 🥰. Proost en een fijne jaarwisseling
31-12-2024 13:25 Ai, je kent me zo te horen haha lol (na 3 zal ik aan je denken)😜. Bedankt! Ik wens je en Digigop een bruisend en sprankelend 2025 😁
31-12-2024 13:17 Niet teveel oliebollen en appelflappen eten en geniet met mate op een alcoholische versnapering op het nieuwe jaar over een paar uur.
31-12-2024 10:21 Goed voornemen voor komend jaar:
vooral lekker zo doorgaan. Je bent een topper! Dankzij jullie hebben wij nog Mannen Ontmoetingsplaatsen 😘🫶🏼. Ik zeg liever Mannen (MOP) dan Homo (HOP) als homoseksueel, zodat iedereen erbij betrokken wordt en niet alleen maar een heel klein groepje bezoekers. Voor mijn gevoel is het dan ook minder scheld gevoelig als je mannen zegt. Proost op een gezond en zorgeloos nieuw jaar vol geluk, gezelligheid en warme vriendschap met elkaar 🍾🥂. Gelukkig nieuwjaar Platform Keelbos en Digigop familie! Ik ga mij voorbereiden om vruchtenbowl (met alcohol 🤤), appelbeignets en oliebollen te maken 😘🫶🏽