.
::: digiGOP.nl :::

Ik verschoon mijn ondergoed
Gemiddeld
Meerdere keren per dag
1x per dag
Om de dag
3x per week
2x per week
1x per week
Minder dan 1x per week

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

AZ-verdediger Goes in kruis gegrepen door Ajax-spits Brobbey: 'Ik lach erom'

door: sportingact

Wouter Goes heeft dinsdag in de KNVB-bekerwedstrijd tegen Ajax zware duels uitgevochten met Oranje-spitsen Brian Brobbey en Wout Weghorst. De AZ-verdediger kwam in Alkmaar als winnaar uit de strijd (2-0), zelfs al greep Brobbey hem in het kruis.

In de nek van Goes stond een rode kras. "Ja, die is van Brobbey", antwoordde de verdediger toen hij er een half uur na de bekerzege op Ajax een vraag over kreeg. "Het waren fijne duels. Ik speel om de nul te houden en dat is gelukt. Maakt niet uit hoe hard het is. Brobbey zal nadenken over hoe hij mij kan pakken en andersom doe ik dat ook."

Wie zou hem niet in de kruis willen vatten

[Bron: nu.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

10 European Gay Films You NEED To

10 European Gay Films You NEED To Stream Today

I Paid My Neighbor, a Police Offi

I Paid My Neighbor, a Police Officer, to Fulfill My Fantasy

Top-10 Mexican Gay-Film's

Top-10 Mexican Gay-Film's
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie