.
::: digiGOP.nl :::

Ik verschoon mijn ondergoed
Gemiddeld
Meerdere keren per dag
1x per dag
Om de dag
3x per week
2x per week
1x per week
Minder dan 1x per week

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden

door: sportingact

Afgelopen week is de Britse zangeres en actrice Marianne Faithfull is op 78-jarige leeftijd overleden. Dat maakt een woordvoerder donderdagavond bekend. Faithfull had in de jaren zestig groot succes met het nummer As tears go by.

„Met groot verdriet kondigen we het overlijden aan van zangeres, liedjesschrijfster en actrice Marianne Faithfull”, luidt de verklaring die gedeeld is met de BBC. „Marianne is vandaag vredig overleden in Londen, in het bijzijn van haar liefhebbende familie. Ze zal erg gemist worden.”

As tears go by werd geschreven door Rolling Stones-leden Mick Jagger en Keith Richards. Met Jagger had de zangeres ook jarenlang een relatie. Faithfull kampte lange tijd met een drugsverslaving.

Andere muzikale successen van de zangeres waren nummers als The ballad of Lucy Jordan, It’s all over now baby blue en Broken English.

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Ik vind jou leuk, en ik jou

Ik vind jou leuk, en ik jou

Britse zangeres Marianne Faithful

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden

Shirtology Lingerie - 90s Fashion

Shirtology Lingerie - 90s Fashion Flashback
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie