.
::: digiGOP.nl :::

Xxxxl en knap
De natuur heeft er voor gezorgd dat knap en xxl maar zelden samen gaan.

Waar
Niet waar

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Herdenking William Caceres bij Homomonument Amsterdam

door: sportingact

De in Zaandam vermoorde William Caceres Marcano wordt zondag herdacht bij het Homomonument aan de Prinsengracht in Amsterdam.

De uit Venezuela afkomstige William Caceres maakte ook naam als dragqueen Alyssa. Het levenloze lichaam van William/Alyssa werd afgelopen week gevonden in zijn kamer in Zaandam. Volgens de politie is Caceres in de nacht van 19 op 20 januari slachtoffer geworden van een misdrijf.

Afgelopen weekend werd William al herdacht in Zaandam. De organisatie van de herdenking in Amsterdam, die zondag om 17 uur begint, is in handen van Yorwin Diaz Chavez, Patri Roa Johansen, Ari Ochoa, Taka Taka, vrienden van William en theoloog Wielie Elhorst.

De politie zoekt nog steeds getuigen wat er gebeurd zou kunnen zijn en wie de mogelijke moordenaar van William bij het huis heeft gezien.

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen

Ik vind jou leuk, en ik jou

Ik vind jou leuk, en ik jou

Britse zangeres Marianne Faithful

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden

Shirtology Lingerie - 90s Fashion

Shirtology Lingerie - 90s Fashion Flashback
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie