.
::: digiGOP.nl :::

How often do you feel lonely?
Never/very rarely
Infrequently or occasionally
Fairly regularly
On a daily basis
All the time

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Delft bezorgd over homofobe influencers

door: sportingact

leden DWH aangespoord vaker aangifte te doen

Delft uit zorgen over de groeiende invloed van sociale media-influencers die kwetsende berichten over de Regenboog-gemeenschap verspreiden. De lokale overheden en DWH, de Regenboog-vereniging, roepen leden op om vaker aangifte te doen als zij met dergelijke aanvallen te maken krijgen.

Deze oproep is bedoeld om bewustzijn te creëren en solidariteit te tonen tegen de negatieve effecten van online haat. Met deze maatregel hoopt de gemeente de veiligheid en het welzijn van de Regenboog-gemeenschap in Delft te waarborgen.

Foto: Archief Sportingact

[Bron: ad.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
1 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
2-2-2025 09:33 Ik zie echt het probleem niet. Via het Openbaar Ministerie bij de provider IP adres en de gebruiker van dat IP adres opvragen en oppakken. Of denk ik nu te simpel. De technologie is er, maak er dan ook gebruik van.

Ik vind jou leuk, en ik jou

Ik vind jou leuk, en ik jou

Britse zangeres Marianne Faithful

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden

Shirtology Lingerie - 90s Fashion

Shirtology Lingerie - 90s Fashion Flashback
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie