3-2-2025 - ALGEMEEN
Cruisen in de wijde natuur is leuk en spannend.....
door: sportingact
De kop zegt het al, het cruisen is leuk en spannend om op een anonieme wijze je tegenpartij tegen te komen.
Het heeft echter ook een keerzijde want bosbeheerders en parkeerplaats beheerders klagen steen en been over de bende die wij met z'n allen achterlaten terwijl dit eigenlijk helemaal niet nodig is. Het is makkelijk lekker sexen, condoom erbij en als het goed is met verpakking en dat gooien we na "de daad", gewoon wéér in de natuur. En waarom vraag ik me wel eens af.
Onder een paar foto's van de vervuiling in de hoop dat men eens nadenkt wat de gevolgen wel eens zou kunnen zijn waar een ontmoetingsplek ook wel eens gesloten zou kunnen worden, naast mogelijke andere oorzaken waaronder prostitutie, en druggebruik en die zaken willen we al helemaal niet op een MOP.
Keelbos heeft het vervuilingsprobleem vaker aangekaart hier maar na mijn eigen onderzoek onlangs bewijzen de foto's hoe het er aan toe kan gaan op de MOP's.
Een MOP is sneller gesloten dan geopend, denk daar ook eens aan.
Platform Keelbos zet zich al jaren in om de MOP's open te houden en dan helpt de vervuiling echt niet.
[Bron: platform Keelbos]
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien