.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Paus Leo XIV Binnen de Kerk is geen ruimte voor: Huwelijken tussen mensen van hetzelfde geslacht !!

door: sportingact

Het standpunt van Paus "Leo XIV" over het huwelijk blijft hetzelfde: het is een verbintenis tussen man en vrouw en niet voor mensen van hetzelfde geslacht. Wel staat hij zegeningen toe voor Gay-koppels, zolang deze maar niet worden gelijkgesteld met een huwelijk ‼

De National Catholic Reporter citeert kardinaal Victor Manuel Fernández, die aan het hoofd staat van het Vaticaanse bureau voor geloofsleer. Die vertelt dat het huidige beleid inzake zegeningen voor paren van hetzelfde geslacht zal worden voortgezet en stelt: "De verklaring blijft zoals die is".

Paus Leo XIV heeft eerder verklaard dat het gezin binnen 't Rooms–Katholieke geloof is gebaseerd op de verbintenis tussen een man en een vrouw, maar benadrukte het respecteren van de waardigheid van alle mensen.

In april werd Paus 'Leo XIV' gekozen na het overlijden van Paus Franciscus, die op sommige vlakken progessiever was als het ging om LHBTIQ+–kwesties.

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

CSD Köln 2025 | Christopher Stre

CSD Köln 2025 | Christopher Street Day in Deutschland

Tiener idool Connie Francis overl

Tiener idool Connie Francis overleden

Zo zien jakhalzen eruit op de NEZ

Zo zien jakhalzen eruit op de NEZAHUALCÓYOTL PRIDE
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie