.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever slept with someone who identifies as straight?
YES
NO


login om te stemmen

Forum Operators


DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Homostudent aangevallen in notoire anti-LGBTQ + schooldistrict


door: sportingact



Een extreemrechts schoolbestuur heeft een klimaat van angst gecreëerd voor LGBTQ+-kinderen in de wijk.



Een klimaat van angst en represailles van anti-LGBTQ+ campagnes voor ouderrechten in schooldistricten in het hele land heeft geresulteerd in de aanval van een homoseksuele tiener in Chino Hills, Californië.

Een senior bij Ruben S. Ayala High School in Riverside County liep verwondingen op toen een medestudent de tafel omdraaide die de homo- 17-jarige bemande voor de Gender and Sexuality Alliance-groep van de school. Het slachtoffer werd achterover gegooid en op zijn rug geland op een betonnen planter. Hij werd overgebracht naar spoedeisende zorg, waar artsen hem gediagnosticeerd met een rugblessure.

Het incident werd vastgelegd op tape door een beveiligingscamera op school.

“Het hele ding ging zo snel,” vertelde de student aan The Advocate. “Het ene moment was ik aan het inpakken en het volgende moment was ik op de grond. Mijn rug raakte de planter hard en ik kon niet geloven dat iemand dat echt zou doen.”

Het slachtoffer, dat niet bij naam werd geïdentificeerd om zijn privacy te beschermen, zegt dat hij en zijn mede-GSA-officieren herhaaldelijk werden misbruikt voor de aanval. Zijn moeder zei dat schoolbestuurders de aanvaller hebben geschorst, maar dat is net zoveel als ze het de familie hebben verteld.

"Ze zullen ons niet vertellen wat er echt met hem is gebeurd", zei de moeder van de student.

Het Sheriff's Department van San Bernardino County onderzoekt de aanval.

"Ik kan bevestigen dat afgevaardigden in Chino Hills een incident op de school onderzoeken waarbij een student betrokken was die naar verluidt werd aangevallen door een andere student," zei Gloria Huerta, een functionaris voor openbare informatie bij de afdeling. “Het onderzoek is aan de gang en zodra we kunnen, zullen we aanvullende informatie vrijgeven.”

Het incident volgt op jaren van pesten door de homoseksuele senior op de middelbare school, waar LGBTQ + -acceptatie wordt aangevallen door een schoolbestuur dat zich bezighoudt met een cultuuroorlog geïnspireerd door extreemrechtse ouderrechtenactivisten.

Vorig jaar brak een bestuursvergadering voor het Chino Valley Unified School District uit in chaos toen leden en aanwezigen debatteerden over transgenderstudenten aan hun ouders. Naar schatting 300 mensen waren aanwezig en 83 reageerden, veel zwaaiende vlaggen en spandoeken die pleiten voor en tegen LGBTQ + -studenten.

Het bestuur stemde met 4-1 om het beleid goed te keuren, waarbij opvoeders ouders binnen 72 uur op de hoogte moesten stellen als hun kind vraagt om toiletten, voornaamwoorden of namen te gebruiken die niet overeenkomen met het geslacht en de naam op hun geboorteakte. De kamer barstte uit in gejuich toen de maatregel werd aangenomen.

De uitspraken van de rechtbank in Californië hebben sindsdien het beleid vernietigd.

Sonja Shaw, voorzitter van de raad van bestuur, is een leider in de druk op het gebied van ouderlijke rechten, maar ontkent dat haar virulent anti-LGBTQ + -ideologie heeft bijgedragen aan een vijandige omgeving in de scholen van het district.

"Ik verwerp categorisch de bewering dat het beleid van ons district een onveilige omgeving voor studenten heeft gecreëerd." “Als voorzitter van het schoolbestuur heb ik altijd gepleit voor transparantie, ouderlijke rechten en de veiligheid van studenten. Elke student, ongeacht hun identiteit, verdient het om zich veilig en gesteund te voelen in onze scholen, en ik blijf daar van harte bij.

De moeder van de aangevallen student zegt dat de cultuuroorlog die zich afspeelt in het schoolsysteem direct verantwoordelijk is voor het klimaat van angst dat haar zoon en andere LGBTQ + -studenten leven.

“Het schooldistrict drukt op deze anti-LGBTQ+ agenda, en dat is naar de school druppelen. De veiligheid van mijn zoon lijkt geen prioriteit voor hen te zijn”, zei ze.

Let op: Dit is een geautomatiseerde vertaling

Foto ter illustratie

[Bron: lgbtqnation.com]



Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Geweldige foto's van super knappe

Geweldige foto's van super knappe en liefhebbende mannen

Nana Mouskouri (89) kondigt afsch

Nana Mouskouri (89) kondigt afscheid aan: ’Heb niet het recht slecht te zingen’

Where to Find the Best Gay Cruisi

Where to Find the Best Gay Cruising in Berlin
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie