.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga


login om te stemmen

Forum Operators


DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Anti-LGBTQ + Republikein verbannen van Instagram voor haatzaaien


door: sportingact



Ze beweert dat ze werd verbannen omdat ze pedofielen en 'groomers' probeerde te vangen.


Valentina Gomez, de mislukte GOP-kandidaat voor de staatssecretaris van Missouri die ooit LGBTQ + -boeken in brand stak met behulp van een vlammenwerper voor een campagneadvertentie, is van Instagram verwijderd na meerdere organisaties die haar berichten meldden, waaronder GLAAD.

Gomez’s Instagram stond vol met berichten ter ondersteuning van haar primaire campagne, die ze in augustus verloor in een verbluffende nederlaag.

Een woordvoerder van Instagram’s moederbedrijf Meta vertelde The Advocate: “Ik kan bevestigen dat we, vanwege frequente en herhaalde schendingen van het haatzaaiende taalbeleid van Meta, dit account hebben uitgeschakeld.”

Het account van Gomez had ongeveer 90.000 volgers. In een van haar laatste berichten, op 17 september, bleef ze haatdragende taal gebruiken en klaagde ze over X (die bekend staat als Twitter) die haar account demoniseerde.

Een GLAAD-vertegenwoordiger zei dat ze de post de volgende dag op Instagram meldden en dat het platform haar account 72 uur later verwijderde.

GLAAD merkte ook op dat Gomez in september en augustus 14 video's plaatste met anti-LGBTQ + -retoriek.

Gomez plaatste een video over het Instagram-verbod en zei dat ze werd verbannen omdat ze werkte als een "levende afkolonie om pedofielen, trimmers en criminelen te vangen."

Onder verwijzing naar verschillende samenzweringstheorieën met Mark Zuckerberg, noemde Gomez zichzelf "het mooiste en meest gebaseerde profiel sinds 1776" en riep de Republikeinen uit het Congres op om "de Diddy-tapes vrij te maken".

“Ik ben verbannen, maar Diddy niet”, klaagde ze.

Gomez gebruikte de F-slur vaak en zei onlangs dat iedereen die niet op haar heeft gestemd een fa ** o t is.

Een van haar belangrijkste campagneslogans was: "Wees niet zwak en homoseksueel", maar ze kreeg eerder dit jaar online aandacht toen een video van haar in een Kevlar-vest viraal ging.

In de video zei ze: “In Amerika kun je alles zijn wat je wilt. Wees niet zwak en homoseksueel. Blijf f**king hard.”

Ze verloor ook haar baan bij Nestle Purina na haar vele anti-LGBTQ+ stunts. In een video waarin ze sprak over haar werk niet langer met het hondenvoerbedrijf, beweerde ze: “Vandaag heb ik ze ontslagen. Geen enkele hoeveelheid geld, aandelen of pesten zal me mijn waarden in gevaar brengen. Ik zal dus nooit een bedrijf steunen dat pedofielen en groomers in onze scholen en bibliotheken wil versterken en beschermen.

Gomez heeft onlangs op Instagram gepost over Imane Khelif, een Olympisch bokskampioen die het onderwerp was van online haat nadat anti-trans-publieke figuren haar ten onrechte een transvrouw noemden. De post beschreef Khelif als een man en noemde haar de F-slur, die werd gemarkeerd voor het overtreden van de gemeenschapsrichtlijnen van Meta.

Sarah Kate Ellis, president en CEO van GLAAD, zei dat de “ongelukkige” langzame reactie van Instagram op de haatdragende berichten van Gomez haar taal escaleerde en meer postte.

"Hopelijk is deze laatste actie een teken dat Meta prioriteit zal geven aan het afdwingen van zijn beleid als het gaat om walgelijke leugens, laster en oproepen tot geweld tegen onze gemeenschap," zei Ellis.

Gomez verloor haar voorverkiezingen in augustus en eindigde op de zesde plaats.

Let op: Dit is een geautomatiseerde vertaling

[Bron: lgbtqnation.com]



Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Geweldige foto's van super knappe

Geweldige foto's van super knappe en liefhebbende mannen

Nana Mouskouri (89) kondigt afsch

Nana Mouskouri (89) kondigt afscheid aan: ’Heb niet het recht slecht te zingen’

Where to Find the Best Gay Cruisi

Where to Find the Best Gay Cruising in Berlin
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie