.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever slept with a women to prove you're not gay?

YES
NO

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Niet alles is een MOP

door: sportingact

Zo heel af en toe, gelukkig, kom ik op een ander niet nader te noemen website, MOP's tegen die door die website niet gecontroleerd worden of het ook daadwerkelijke een MOP is.

Dus ga ik die adressen als ik in de buurt ben controleren over de echtheid en/of het echt de moeite waard die plek de stempel MOP te geven.

Helaas moet ik dan vaststellen dat dit absoluut niet het geval blijkt te zijn.

Heb zo even een paar voorbeelden waarbij ik de plek niet benoem waar deze dan zouden zijn.

1. Een dijkje ergens in Utrecht. Rij ik langs en staan er twee bomen en een paar struiken tussen die twee bomen. Dat is echt geen MOP.

2. Een bomenrij tegenover een bewoonbare boerderij ergens in Gelderland op nog geen 10 meter van de opgegeven MOP.

3. Een heel klein verlicht parkje ergens in Leidschendam midden in een woonwijk met net 7 boompjes die net geplant zijn. Die opgave was ook net 3 weken oud.

4. Een fietspad met links en rechts alleen maar boerderijen ergens in Noord Holland.

5. Een privé parkje ergens in Culemborg waar je echt in de avond niet moet komen vanwege het feit dat de eigenaar van het parkje in het parkje woont en het alleen overdag heeft opengesteld voor het publiek.

etc etc etc

Tevens staan er op die website tientallen plekken die er als MOP fungeerden maar allang niet meer bestaan.

Zo zou Ginkelse Zand nog steeds bestaan en cruised men volop achter het hekwerk. ONMOGELIJK.
Ja, het bestaat nog steeds en kan je er nog steeds cruisen maar alleen helemaal rechts van de parkeerplaats vóór het hekwerk.

Ik heb diverse keren getracht contact te leggen met de beheerders van die site, maar tevergeefs. Alleen om door te geven dat hun info niet klopt en veelal achterhaald is.

Hier op DIGIGOP houden we het zo goed als maar mogelijk is wel bij. Maar dat komt uiteraard niet alleen door ons want we horen ook veel van de lezers van DG. Dus mocht je iets zien over een MOP of een andere ontmoetingsplaats, zoals bioscopen, bars etc, horen wij dat uiteraard graag zodat wij het meteen kunnen bijwerken.

[Bron: sportingact]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
3 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
3-1-2025 01:00 Inderdaad Sportingact. Er klopt geen hout van veel mops die daar worden benoemd op die site. Hier staan ook mops die misschien minder of niet meer worden bezocht, maar dat is zichtbaar en wordt ook vaak benoemd. Contact leggen op die site vindt ik ook risicovoller. En een hoop nep Accounts daar. Zorg dat je goede beveiliging heb op je laptop of telefoon. Ik ben daarom blij met deze site!
2-1-2025 16:14 ook hier staan er heel veel welke echt geen HOP zijn en nooit iemand komt. Ook hier moet de lijst eens bijgewerkt worden.
2-1-2025 12:48 Fantastisch! Heel erg bedankt en daarom zijn jullie top 😘💪🏽🏆

Matt Damon over zijn "homoseksuel

Matt Damon over zijn

Top 15 Gay Movies to Stream

Top 15 Gay Movies to Stream

What Happens if you are Amish and

What Happens if you are Amish and Gay
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie