.
::: digiGOP.nl :::

Ik kom op DG voor:
De profielen
De adressen
Het forum
De verhalen
De agenda
De gratis tickets
De fotoseries
De XXX
Te cruisen
login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Cold Case: Wie vermoorde Peter Vis

door: sportingact

13 augustus 1994, Pijnacker

Na de dode die men vond in een uitgebrande auto op de parkeerplaats aan de Rijksstraatweg in Delfgauw, ook wel bekend als een MOP, kreeg ik van de week nog een moordzaak op bijna dezelfde plek op nog geen 100 meter van de MOP Ruyven.

Aangezien het een kopie beschermde artikel is kan ik het artikel niet plaatsen. Wel met een klein foefje kan ik de foto's van de auto, de locatie, tekening van de mogelijke dader en het slachtoffer tonen.

Voor het artikel verwijs ik een naar de website waar dit artikel staat.

Iemand die informatie heeft over deze moordzaak kan nog steeds de politie benaderen, ook anoniem ondanks dat het al een paar decennia geleden is.

LINK NAAR DE COLD CASE

[Bron: moordatlas.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

10 European Gay Films You NEED To

10 European Gay Films You NEED To Stream Today

I Paid My Neighbor, a Police Offi

I Paid My Neighbor, a Police Officer, to Fulfill My Fantasy

Top-10 Mexican Gay-Film's

Top-10 Mexican Gay-Film's
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie