.
::: digiGOP.nl :::

Kom jij altijd klaar als je seks hebt?
ik ben...

Hetero: Ja altijd
Bi: Ja altijd
Homo: Ja altijd
Hetero: Bijna altijd
Bi: Bijna altijd
Homo: Bijna altijd
Hetero: Bijna nooit
Bi: Bijna nooit
Homo: Bijna nooit
Hetero: Nooit
Bi: Nooit
Homo: Nooit

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Cruisen in de wijde natuur is leuk en spannend.....

door: sportingact

.....maar moeten we het zo achterlaten?

De kop zegt het al, het cruisen is leuk en spannend om op een anonieme wijze je tegenpartij tegen te komen.

Het heeft echter ook een keerzijde want bosbeheerders en parkeerplaats beheerders klagen steen en been over de bende die wij met z'n allen achterlaten terwijl dit eigenlijk helemaal niet nodig is. Het is makkelijk lekker sexen, condoom erbij en als het goed is met verpakking en dat gooien we na "de daad", gewoon wéér in de natuur. En waarom vraag ik me wel eens af.

Onder een paar foto's van de vervuiling in de hoop dat men eens nadenkt wat de gevolgen wel eens zou kunnen zijn waar een ontmoetingsplek ook wel eens gesloten zou kunnen worden, naast mogelijke andere oorzaken waaronder prostitutie, en druggebruik en die zaken willen we al helemaal niet op een MOP.

Keelbos heeft het vervuilingsprobleem vaker aangekaart hier maar na mijn eigen onderzoek onlangs bewijzen de foto's hoe het er aan toe kan gaan op de MOP's.

Een MOP is sneller gesloten dan geopend, denk daar ook eens aan.

Platform Keelbos zet zich al jaren in om de MOP's open te houden en dan helpt de vervuiling echt niet.

[Bron: platform Keelbos]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
2 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
5-2-2025 13:37 Aanspreken als je zoiets ziet. Ik waarschuw alvast, dat nemen ze niet altijd in dank af en ik ben daar een levende voorbeeld van hoe je afgekafferd kan gaan worden. Die zijn bewust bezig te MOP te frustreren.
5-2-2025 11:59 Hier op digigop neem ik aan dat iedereen er wel van bewust is. Maar al die anderen die deze site niet bezoeken, hoe krijg je die zover dat ze hun troep meenemen en opruimen.

Ik vind jou leuk, en ik jou

Ik vind jou leuk, en ik jou

Britse zangeres Marianne Faithful

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden

Shirtology Lingerie - 90s Fashion

Shirtology Lingerie - 90s Fashion Flashback
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie