.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever slept with a women to prove you're not gay?

YES
NO

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Hamas-documenten onthullen dat homo’s in eigen kring worden gemarteld en gedood’

door: sportingact

Uit geheime documenten van Hamas blijkt dat de terreurorganisatie homo’s en lhbtq’ers in eigen kring martelen en vermoorden. Aan de andere kant blijken sommige mannelijke Israëliërs die bij 7 oktober werden ontvoerd, door de terroristen te zijn verkracht.

Volgens de New York Post die de documenten van het Israëlische leger kreeg, bestaat er een lijst bij Hamas van mensen die de ’morality check’ niet hebben doorstaan. Dat zijn andere woorden voor: hij is homo, aldus de krant. Op de lijst die online is gezet staan 94 mannen die ’homoseksuele conversaties’ hadden gevoerd en aan sodomie hadden gedaan. „Hij heeft romantische relaties via Facebook, bidt nooit en toont moreel afwijkend gedrag”. Er staan ook vermeldingen van kinderverkrachting. Maar ook ’flirten met vrouwen die niet getrouwd’ zijn, staat er als ernstige overtreding.

De gevonden stukken beslaan de periode 2012-2019. Het gaat om rekruten van Hamas die kennelijk niet door de keuring kwamen. Het is volgens de Post onduidelijk wat er met alle mannen op de lijst is gebeurd, maar homoseksualiteit is verboden in Gaza en kan leiden tot jarenlange celstraffen of zelfs de doodstraf.

In 2016 werd nog een Hamas-commandant, Mahmoud Ishtiwi, geëxecuteerd na de beschuldiging dat hij homo was. De Post citeert uit het vonnis dat bij de lijst zat waarin staat dat hij ’op een afschuwelijke manier sodomie pleegde terwijl hij getrouwd was met twee vrouwen. Dit is gruwelijker dan overspel en het is meer dan eens beschreven als een obsceniteit in de Koran. Sodomie moet op z’n minst bestraft worden met steniging tot de dood.” Uiteindelijk werden het geen stenen, maar eerst een jaar lang martelingen in een gevangenis in Gaza en daarna de executie.

Volgens de New York Post blijkt verder uit de stukken dat de Israëlische mannelijke gijzelaars werden verkracht. De krant sprakdaarover met een bron bij het Israëlische parlement. Volgens hem zijn die berichten nooit door Hamas gedeeld omdat mannenverkrachting ’in strijd is met hun religie.’

[Bron: div media]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Here All Along

Here All Along

Ik vind jou leuk, en ik jou

Ik vind jou leuk, en ik jou

Britse zangeres Marianne Faithful

Britse zangeres Marianne Faithfull (78) overleden
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie