.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Verdachte van koffermoord beweert dat hij 'elke dag werd verkracht'

door: sportingact

WAARSCHUWING: Dit artikel bevat materiaal dat sommige mensen als schokkend kunnen ervaren.

Een man die ervan wordt beschuldigd een echtpaar te hebben vermoord en in stukken te hebben gehakt, beweert dat hij "elke dag" werd verkracht door een van zijn vermeende slachtoffers.

Yostin Mosquera, 35, ontkent Paul Longworth en Albert Alfonso te hebben vermoord op 8 juli vorig jaar in hun appartement in West-Londen, waar hij verbleef.

De heer Mosquera vertelde de juryleden van de Woolwich Crown Court eerder dat het vermeende misbruik hem "vernederd, verdrietig en gevangen" deed voelen, maar dat hij nooit boos werd.

Officier van justitie Deanna Heer KC verwees naar zijn "gedetailleerde" verdedigingsverklaring die hij voor het proces had opgesteld, en benadrukte dat "er geen sprake is van Albert Alfonso die u heeft verkracht".

De heer Mosquera heeft de dood van de heer Alfonso toegegeven door verlies van zelfbeheersing.

Hij wordt ervan beschuldigd hem te hebben neergestoken tijdens een opgenomen seksscène in een appartement in Shepherds Bush op 8 juli 2024.

Hij wordt er ook van beschuldigd dat hij eerder die dag de heer Longworth met een hamer heeft aangevallen en zijn schedel heeft verbrijzeld. Vervolgens heeft hij zijn lichaam in een divanbed verstopt.

De rechtbank hoorde dat meneer Mosquera enkele minuten nadat hij de heer Alfonso had vermoord, online zijn bankrekening probeerde te bekijken.

Vervolgens nam de verdachte in de vroege ochtenduren de bankpas van de heer Alfonso mee en nam geld op bij een geldautomaat.

Hij beweerde dat hem dit geld was beloofd om de reis naar Brighton te betalen.

Vervolgens zou de heer Mosquera de lichamen van de twee mannen in stukken hebben gesneden, ze in koffers hebben gestopt en naar de Clifton Suspension Bridge in Bristol hebben gebracht, in een poging om ze te dumpen.

De heer Mosquera ontkent een van beide mannen te hebben vermoord en beweert dat de heer Alfonso de heer Longworth heeft vermoord.

De heer Mosquera beweerde dat de verkrachtingen "zo snel gebeurden omdat hij [de heer Alfonso] bier dronk en zich niet bewust was van wat er gebeurde".

Ook beweerde hij dat er momenten waren waarop de heer Alfonso "de controle verloor". Tegen de rechtbank zei hij: "Ik voelde me vernederd, verdrietig, gevangen - ik word op niemand boos."

Tijdens het kruisverhoor zei mevrouw Heer tegen de heer Mosquera: "U wist dat de heer Alfonso geld verdiende met het plaatsen van video's van uw seksuele activiteiten en daardoor voelde u zich nog meer uitgebuit - maar u vermeldt helemaal niet, meneer Mosquera, dat de heer Alfonso u elke dag verkrachtte.

"Komt dat doordat je het verzint?"

De verdachte antwoordde: "Nee."

Volgens het Openbaar Ministerie had de verdachte gegevens in handen gekregen van de rekeningen van de heer Alfonso bij Barclays, Halifax, Natwest, Moneygram en PayPal.

Mevrouw Heer zei: "U hebt pagina's uit spreadsheets gekopieerd met de bankrekeninggegevens van de heer Alfonso, gebruikersnamen, ID's en wachtwoorden - al die informatie hebt u op 27 juni naar uw computer gekopieerd.

"De reden dat u dit document hebt meegenomen, is dat u geld wilde stelen van de heer Alfonso."

De heer Mosquera antwoordde "nee" en zei dat hij "veel documenten had verplaatst, niet alleen dat ene" en dat hij soms ruimte vrijmaakte op de computer van de heer Alfonso.

Mevrouw Heer zei dat de heer Mosquera op 4 juli 2024 toegang had tot alle bankgegevens van de heer Alfonso en de heer Longworth.

Zoekopdrachten op zijn computer, waaronder een zoekopdracht op de ochtend van de moorden, lieten de waarde van het appartement van het echtpaar aan Scotts Road zien.

Mevrouw Heer zei tegen hem: "U was van plan om van Albert Alfonso en Paul Longworth te stelen en u wilde uitvinden wat ze waard waren."

Maar de heer Mosquera zei dat de zoekopdracht "uit nieuwsgierigheid, zoals altijd" werd gedaan en dat deze informatie tevoorschijn zou komen als je het adres in de computer invoerde.

Het proces loopt nog.

Let op: Dit is een geautomatiseerde vertaling

[Bron: bbc.co.uk]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

CSD Köln 2025 | Christopher Stre

CSD Köln 2025 | Christopher Street Day in Deutschland

Tiener idool Connie Francis overl

Tiener idool Connie Francis overleden

Zo zien jakhalzen eruit op de NEZ

Zo zien jakhalzen eruit op de NEZAHUALCÓYOTL PRIDE
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie