20-8-2025 - ALGEMEEN
MOP (MannenOntmoetingsPlaats) Zeyerveen
door: sportingact
Stichting Platform Keelbos vraagt getuigen zich eventueel bij hen te melden en/of bij Roze in Blauw over het volgende:
Keelbos kreeg een bericht binnen over ongewenste zaken die zich op deze verzorgingsplaats zouden afspelen dat echt niet door de beugel kan. We nemen de letterlijke tekst over van het bericht:
24-07-2025 :
Op de parkeerplaats Zeyerveen bij Assen langs de A28 zijn Marokkanen die je filmen en je dan willen afpersen, is hier iets tegen te doen? Politie zegt gewoon: filmen mag verspreiden zonder toestemming niet.
Ze komen er elke avond en rijden dan zelfs met de auto het gras op om met de lampen de bossages in te kunnen schijnen, ze zijn heel intimiderend en stalkend
Afgelopen week (17-08-25) rijd ik richting huis en wordt er door vriendjes van de betreffende “afpersers” geknipperd naar mij dus schijnbaar heeft die “afperser” de filmpjes lekker doorgestuurd naar vrienden en doorsturen van explosiet materiaal is verboden.
De tijden dat hun aanwezig (korte bezoekjes) zijn ‘s avonds 18:30 en 21:30 ik zou het heel erg prettig vinden als jullie er wat aan gaan doen, “blauw” zou ook is kunnen bellen met de persoon waarom hij mensen filmt dat schrikt vast al af. Tevens zijn er meerdere intimidaties geweest alleen zijn die mannen getrouwd en durven geen aktie te ondernemen
Keelbos heeft vervolgens aan de melder gevraagd wat er zoals gezegd wordt door de groep;
wij hebben filmpjes dat je mannen backheads geeft wil je die zien?
De filmpjes kunnen verwijderd worden maar kost je wel geld homo.
Tevens zijn er ook buitenlandse jongens “vrienden van hem” die geprobeerd hebben mij de bosjes in te lokken en niet voor iets waar de meeste daarvoor daar komen.
U snapt wel dat ik daar nu niet meer kom en geen kant op kan en het goed zat ben.
Met vriendelijke groet...........
Keelbos verzoekt een ieder uit te kijken naar een auto aldaar met kenteken: Z-662-RF en dat betreft een zwarte VW Golf GTI
Zodra je die daar ziet meteen 112 bellen en eventueel je mobiel aanzetten. Niet filmen maar het geluid aanzetten zodat de politie later kan horen wat er zoal gezegd wordt tegen je,
[Bron: Google Maps]
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien