PROFIELEN
|
AGENDA
|
ADRESSEN
|
FORUM
|
VERHALEN
|
XXX
|
Plaats nieuw item
ALGEMEEN
ONTMOETINGSPLAATSEN
FUN
NIEUWS
RODDELS
DIGIGOP
FILMS
MUZIEK
COMING OUT
LIEFDE SEKS VRAGEN
SHOWBIZZ
TIPS TRUCS WIST JE DAT
POLLS & QUIZZEN
zoek
::: digiGOP.nl :::
Ik kom op het forum
Voor de fotoseries
Voor de leuke (niet xxx) artikelen
Voor de XXX content
Voor de tips over seks en lichaam
Voor de roddels
Voor het homo nieuws
Voor de Lgbtq films (tips)
login om te stemmen
Forum Operators
sportingact
::: digiGOP.nl :::
Laatste Reacties
Mokum
>
De Amerikaanse regering onder leiding van de racist Trump heeft kennelijk niets
bibottom60
>
Ze zijn weer heerlijk
sportingact
>
Dat is veel te vaak het probleem want als er geen aangifte is bestaat het niet,
yuriym
>
Ik zie in het bericht niet staan dat er aangifte is gedaan.
sportingact
>
Ik ben meer benieuwd wat de politie ermee gaat doen.
yuriym
>
Gelukkig is het kenteken bekend, dan kun je allerlei vormen van actie ondernemen
Schaamteloos
>
Hmmm zoals op dat bed zou ik er ook wel bij willen liggen. Heerlijk door zoveel
bibottom60
>
Ze zijn weer heerlijk
MarkA
>
Prachtig! Als top word ik hier blij van. Wat mij betreft vaker dit soort bericht
deepthroater
>
Dank. Wat een mooie bijdrage. Wat een Performer!
laad meer reacties
Utrecht Pride 2025: Loud, Out, Proud!
Herken je deze nog???
Amerikaanse acteur Jonathan Joss (59) doodgeschoten, echtgenoot wijst op homofoob geweld
bij explosie in eigen land ontmoette mogelijke dader via homodatingapp
Hegseth beveelt naamswijziging van marineschip Harvey Milk, vernoemd naar homo-icoon
Amsterdam host 'WorldPride' van 25 juli tot 08 augustus 2026
ALGEMEEN
- Micha Schneijderberg Snorella WC sprak met Lucien Spee De Castillo Ruiz Pride organisatie en Erwin van der Graaf Accor Hotels NL tijdens een ontbijtsessie in het INK Hotel Lucien Spee De Castillo Ruiz vertelt dat er naast de Canal Parade en Pride Park ook conferenties plaatsvinden voor vele LHBTIQ-activisten en bezoekers wereldwijd en natuurlijk veel kunst in alle grote Amsterdamse musea. Pride Business Club lid Accor Hotels biedt met haar merken als Ibis PINK en MSevenpick veel kamers ......
100%
Roermond | Vrees voor overlast, schade + verdwijnen Homo–ontmoetingsplek
100%
Amerikaanse schrijver en pionier in de gay literatuur Edmund White (85) overleden
100%
Schorsing voor voetballer Nemanja Matic na bedekken anti-homofobie badge
100%
MOP Veenbult, de buizerd en de vleermuis
ALGEMEEN
- Het lijkt het begin van een sprookje maar dat is het echt niet. Platform Keelbos is al een paar verwikkeld in een juridisch spel tussen Rijkswaterstaat en Ericsson Communications ......
100%
Hegseth beveelt naamswijziging van marineschip Harvey Milk, vernoemd naar homo-icoon
ALGEMEEN
- De Amerikaanse minister van Defensie Pete Hegseth heeft opdracht gegeven om de naam van het marineschip USNS Harvey Milk te wijzigen. Dat meldt de website Military.com. Harvey Milk was een van de eerste openlijk homoseksuele politici in de Verenigde Staten. Hij werd in 1978 vermoord in San Francisco. Volgens Military.com dat het memo van de minister zegt te hebben bestudeerd past het bevel binnen Hegseths streven om een krijgerscultu ......
1
100%
FOTOSERIES
FOTOSERIES
Amerikaanse acteur Jonathan Joss (59) doodgeschoten, echtgenoot wijst op homofoob geweld
100%
14 t/m 22 juni 2025: Pride Week 14 juni 2025: Pride Parade & Pride Vibes Festival
ALGEMEEN
- Eindhoven Pride 2025 Op zaterdag 14 juni barst het kleurrijkste evenement van Eindhoven los Eindhoven Pride De stad verandert in een bruisend feest van liefde inclusiviteit en trots. Benieuwd naar de route van de parade welke artiesten optreden op het gratis Pride Vibes Festival of wat er de r ......
100%
Rijksmuseum doet pikante aankoop met 200 jaar oud condoom
ALGEMEEN
- exemplaar uitgebreid onderzocht met uv-licht Het is een even pikante als curieuze aanwinst die het Rijksmuseum in Amsterdam vandaag presenteert een bijna tweehonderd jaar oud condoom met een ondeugende afbeelding erop. Een nonnetje met ontblote borsten zit wijdbeens voor drie geestelijken die overd ......
100%
Herken je deze nog???
100%
andere interessante artikelen
ALGEMEEN
Young With Older8 XXX
ALGEMEEN
Watch him peeing and shaking his huge dick
ALGEMEEN
How to have a great time taking dick
1
2